Hell Let Loose - Soviet Bundle
Battle through hard fought campaigns in the most severe weather with the Soviet bundle. Combining Cavalry Coat and Red Steel DLC packs, this bundle provides your Soviet faction with the means to wage war against their enemies in tanks or on the ground.