Hell Let Loose - Soviet Bundle
Sovyet paketiyle en sert hava koşulları altında zorlu seferlerde savaş. Cavalry Coat ve Red Steel DLC paketlerini bir araya getiren bu paket, savaşın dehşetini yerde veya tanklarda tüm düşmanlara yaşatacak araçları Sovyet fraksiyonuna sunar.