Hell Let Loose - U.S Bundle
Przemierzaj dotknięte wojną tereny z pakietem Amerykanie, w ramach którego uzbroisz się w dodatki Hot Drop i Tropic Fever oraz pokierujesz Amerykanami na niestabilnej linii frontu, ukrywając się przed wrogiem pod osłoną kamuflażu.