Hell Let Loose - U.S Bundle
ABD paketiyle savaşın yıktığı topraklarda ilerle. Hot Drop ve Tropic Fever DLC paketlerini bir araya getiren bu paket, ABD fraksiyonunun sürekli değişen cephe hattında yolunu bulmasını ve kamuflajla düşmanlarını atlatabilmesini sağlar.