Hell Let Loose: Vietnam
Sæt fjenden under pres på 6 store baner, der er inspireret af lokationer i den virkelige verden. Du kan enten spille som den nordvietnamesiske hær eller de amerikanske styrker og vælge imellem 17 specialroller i hold på 50 medlemmer, der består af flere mindre grupper. Bestem selv, om du vil føre an eller bare blive en del af infanteristyrker, rekognosceringsenheder, panserdivisioner, morterenheder eller helikoptereskadriller. Men uanset hvad skal du kommunikere og samarbejde med dine holdkammerater for at identificere mål og nådesløst udnytte fjendens svagheder. Spilfunktionerne vil give krigsoplevelsen masser af intensitet og realisme, når du skal møde kampene med autentiske våben, ordrer og strategier. Følg kommandovejen, og samarbejd som et hold for at nå målet og snuppe sejren.
I den hede og voldsomme Vietnamkrig er kampene mere dynamiske end nogensinde før. Nye amerikanske luftbårne enheder har fuldt funktionsdygtige helikoptere, der både kan levere støtteild og nedkaste forsyninger. NVA kan bygge vidtgående netværk af tunneller, så de kan få overtaget med overraskelsesangreb. Begge hære kan jagte fjenden igennem Vietnams komplekse flodsystemer med tungt bevæbnede patruljebåde – bygget til Seek and Destroy. Der bliver skruet op for indlevelsen i kampene med forbedret bevægelsesstyring, der både omfatter svømning, klatring og hurtigt kravl, samt nye interaktioner, som for eksempel gør dig i stand til at trække holdkammerater væk fra beskydning, så de kan komme sig og vende stærkt tilbage.
Hell Let Loose: Vietnam byder på flere forskellige spiltyper, hvor der kæmpes 50 mod 50 i storslåede multiplayerkampe. Warfare er en styrkeprøve, hvor to hold af 50 spillere kæmper om magten over 5 sektorer. I Offensive-spiltypen skal det ene hold angribe, og det andet hold skal forsvare. Skiftende nye spiltyper varierer forskellige parametre i gameplayet for at intensivere oplevelsen af slagmarken. Det er krigsførelse med maksimal indlevelse.