Hell Let Loose: Vietnam
Wkrocz w pożogę wojny wietnamskiej i walcz w najzacieklejszych starciach współczesnej historii. Weź udział w wojnie toczącej się wśród rozległych górskich wąwozów i gęstej dżungli, gdzie armie Wietnamu Północnego ścierają się z potęgą militarną Stanów Zjednoczonych. Drąż tunele, szybuj helikopterami, pływaj okrętami patrolowymi, wykorzystuj wiernie odwzorowaną broń z tej epoki i współpracuj ze swoją drużyną, by odnieść zwycięstwo.
Przenieś walkę na terytorium wroga na 6 rozległych mapach inspirowanych rzeczywistymi lokalizacjami. Wciel się w żołnierza armii Wietnamu Północnego lub sił zbrojnych USA i wybieraj spośród 17 specjalistycznych ról w 50-osobowej drużynie złożonej z wielu oddziałów. Dołącz do oddziałów piechoty, zwiadowczych, pancernych, moździerzowych i helikopterowych lub dowódź nimi. Komunikuj się i współpracuj z innymi graczami, aby identyfikować cele i bezwzględnie wykorzystywać słabości przeciwnika. Nowe elementy rozgrywki wprowadzą do konfliktu intensywność i realizm, a gracze będą toczyć bitwy z użyciem historycznej broni, rozkazów i taktyk. Respektuj łańcuch dowodzenia i koordynuj działania z resztą drużyny, aby realizować cele i osiągnąć zwycięstwo.
W zaciekłym ferworze wojny wietnamskiej bitwy są tak dynamiczne jak nigdy dotąd. Nowe amerykańskie jednostki powietrzne dysponują w pełni funkcjonalnymi helikopterami zapewniającymi wsparcie ogniowe i zrzuty zaopatrzenia. Siły Wietnamu Północnego mogą budować rozległe sieci tuneli, aby zyskać przewagę dzięki atakom z zaskoczenia. Obie strony mogą polować na wroga w skomplikowanej sieci rzecznej Wietnamu przy pomocy ciężkozbrojnych okrętów patrolowych, zbudowanych z myślą o tropieniu i eliminacji przeciwnika. Udoskonalone mechaniki ruchu gracza – pływanie, wspinaczka, szybkie czołganie się oraz interakcje, takie jak odciąganie towarzyszy broni z dala od linii ognia, by dać im szansę na uzupełnienie zdrowia i powrót na pole bitwy – potęgują realizm podczas walki.
Hell Let Loose: Vietnam oferuje wiele różnych trybów rozgrywki, w których gracze walczą w epickich bitwach wieloosobowych 50 na 50. W trybie Działania wojenne dwie 50-osobowe drużyny walczą o kontrolę nad 5 sektorami. W ofensywie siły dzielą się na stronę atakującą i broniącą. Alternatywne nowe tryby gry urozmaicają rozgrywkę, maksymalnie ulepszając wrażenia graczy na polu bitwy. Ta symulacja wojny oferuje niezrównany realizm!