Hell Let Loose: Vietnam
Vietnam Savaşı'nın amansız çatışmalarına dal ve modern tarihin en kanlı muharebelerinden birinde yerini al. Kuzey Vietnam Ordusu ile ABD Silahlı Kuvvetlerinin karşı karşıya geldiği; devasa dağ geçitlerinde ve gür ormanlarla çevrili zorlu arazilerde geçen bu amansız mücadelede yerini al. Tünel kaz, helikopter uçur, devriye botlarını kullan, tarihî gerçekliğe uygun silahlar kuşan ve zafere ulaşmak için takımınla birlikte savaş.
Dünyada gerçekten var olan konumlardan ilham alan 6 geniş haritada düşmana kafa tut. Kuzey Vietnam Ordusu ya da ABD Silahlı Kuvvetleri olarak oyna ve birden fazla mangadan oluşan 50 kişilik güçlü bir takımda, 17 özel rolden birini seç. Piyadelere, keşif birimlerine, zırhlılara, helikopter birliklerine veya havan mangasına katılıp onları komuta et. Hedefleri belirlemek ve rakibinin zayıf yönlerini acımasızca kendi lehine çevirmek için diğer oyuncularla iş birliği yap. Oyuncuların her muharebeye özgün silahlar, emirler ve taktiklerle yaklaşmasını sağlayan oyun tarzı; çatışmalara yoğunluk ve gerçekçilik katar. Emir komuta zincirini takip et ve hedeflerine ulaşmak için bir ekip olarak çalışarak zafere ulaş.
Vietnam Savaşı'nın sıcak, öfke dolu atmosferinde savaş her zamankinden daha hareketli. Yeni ABD hava birlikleri, ateş desteği ve ikmal sağlamak için tam donanımlı helikopterlerle görev yapıyor. Kuzey Vietnam Ordusu, sürpriz saldırılarla üstünlüğü ele geçirmek için kapsamlı tünel ağları inşa edebilir. Her iki taraf da Vietnam’ın karmaşık nehir sisteminde düşmanı bulup yok etmek için ağır silahlarla donatılmış devriye botları inşa ederek suya indirebiliyor. Yüzme, tırmanma ve hızlı sürünme gibi gelişmiş oyuncu hareketleri ve savaş arkadaşlarını aktif ateş altından çekerek onlara iyileşme ve yeniden çatışmaya girme şansı verme gibi etkileşimler; sürükleyici savaş deneyimine katkıda bulunuyor.
Hell Let Loose: Vietnam, destansı 50'ye 50 çok oyunculu muharebelerde oyuncuları karşı karşıya getiren birden fazla ayrı oyun modu sunar. Warfare modu 50'ye 50'lik iki takımın 5 bölgenin kontrolü için savaştığı, karşılıklı çekişmeye dayalı bir karşılaşmadır. Offensive modu, savaşan güçleri saldıran taraf ve savunan taraf olarak ikiye ayırır. Peş peşe devreye giren yeni oyun modları ise oyun dinamiklerini çeşitlendirerek savaş meydanı deneyimini en üst düzeye çıkarır. Savaş ancak bu kadar sürükleyici olabilirdi!