Field Supply: ANZAC & NVA
ANZAC-uniformerne kan bruges til alt amerikansk infanteri (ekskl. rekognoscering og kommandør). NVA-uniformerne kan bruges til alt NVA-infanteri (ekskl. rekognoscering og kommandør).