Field Supply: ANZAC & NVA
ANZAC üniformaları, Keşif ve Komutan hariç tüm ABD piyade rollerinde kullanılabilir. NVA üniformaları, Keşif ve Komutan hariç tüm NVA piyade rollerinde kullanılabilir.