Hell Pie
Aby tego dokonać, Nate musi wyruszyć w świat i zrobić wszystko, żeby zebrać składniki na czas, bo w przeciwnym razie piekielnie za to zapłaci!
Na szczęście Nate nie jest sam, gdyż w misji pomaga mu jego anioł Nugget (kóry jest niczym zwierzątko). Nugget oferuje swój święty pogląd na świat w razie potrzeby, ale co ważniejsze, jest przykuty do Nate'a, więc może być wykorzystywany jako hak z liną lub broń. Nate może również zakładać rogi, które znajdzie podczas podróży po świecie i które dadzą mu nowe piekielne umiejętności.
Nate i Nugget odkryją razem szalone miejsca, spotkają mnóstwo odrażających postaci i będą świadkami niesamowicie szokujących widoków. Hell Pie to solidnie pokręcone podejście do klasycznej platformówki maskotek. Dołącz, jeśli masz odwagę!
– Zostań Nate'em: demonem bezguścia (8. grzechu śmiertelnego). W przeciwieństwie do piekła na ziemi budzisz strach (przynajmniej u jakichś 2–3 osób).
– Wsparcie z nieba: anioł Nugget nie tylko wygląda uroczo, ale jest też pożyteczny. Rzucaj nim jak hakiem, używaj jako broni i pozwól mu być przewodnikiem.