Hell Pie
Bunun için Nate'in yeryüzünde dolaşması ve o içeriklerin zamanında toplanması için elinden geleni yapması gerekiyor, yoksa ceza olarak cehennemin dibine gönderilebilir!
Neyse ki Nate bu görevde yalnız değil; "evcil hayvanı" melek Nugget ona destek verecek. Nugget, gerektiğinde kutsal sezgisini sunar, öte yandan Nate'e zincirle bağlı olduğu için tutunma kancası gibi kullanılabilir ya da bir silah olarak döndürülebilir. Nate aynı zamanda dünyada bulduğu boynuzları takarak kendisine yeni şeytani yetenekler verebilir.
Nate ve Nugget birlikte çılgın ortamları keşfedecek, onlarca tiksindirici karakterle tanışacak ve gerçekten dudak uçuklatan manzaralara tanık olacak. Midenin kaldırabileceğini düşünüyorsan, klasik maskot platform oyunlarının ciddi anlamda saptırılmış bir versiyonu olan Hell Pie'daki macera seni bekliyor!
İblis ol: 8. ölümcül günah kötü tadın iblisi Nate'sin. Cehennemde pek ciddiye alınmasa da dünyada kendisinden korkuluyor (en az 2-3 kişi).
Kutsal destek: Melek Nugget hem şirin hem de kullanışlı. Onu kanca gibi fırlat, silah olarak kullan ve rehberlik etmesine izin ver.