Hello Goodboy
Hello Goodboy, ölümden sonraki dünyayla yeni tanışan Iko'yu konu alan yürek ısıtan bir macera oyunudur. Onu öbür dünyaya neyin getirdiğine dair hiçbir şeyi anımsamadığından, bu yeni varoluşun gizemlerini çözmesine yardım edecek, garip bir şekilde tanıdık gelen bir köpek olan Coco'ya güvenmek zorunda.
Bilinmezliklerle dolu ama nedense tanıdık gelen yerlerde yolculuk et, ölümden sonraki yaşamda kendi maceralarını yaşayan diğer ruhlarla tanış. Onlar için cömert iyilikler yaparak ilerle ve Iko'nun en başta neden öbür dünyaya geldiğini çözmeye çalış. Ancak elini çabuk tut: Fazla zamanın yok!
Kiminle zaman geçireceğini karar ver, çünkü bazılarını ziyaret etmek başkalarıyla ilişki kurmanı engelleyebilir. Seçimlerinin yol açacağı çoklu sonlarla Iko'nun hikâyesini nasıl etkileyeceğini keşfet.