Hello Neighbor: Hide and Seek
Hello Neighbor: Hide and Seek oyununda komşunun ailesinin hüzünlü hikâyesini konu alan dramatik bir maceraya atılacaksın. Aile üyelerinden birini kaybetmiş bir çocuğun gözünden erkek kardeşinle saklambaç oynama deneyimini tadacaksın. Bu oyun, gizlenmeye dayalı popüler korku oyunu Hello Neighbor’da yaşananlara sebep olan olaylara ışık tutacak.