Hello Neighbor
Hello Neighbor to gra łącząca elementy horroru i skradanki, w której musisz wkraść się do pobliskiego domu i dowiedzieć się, co Twój sąsiad ukrywa w piwnicy. Zmierz się z zaawansowaną sztuczną inteligencją, która uczy się Twoich zachowań.
Hello Neighbor to gra łącząca elementy horroru i skradanki, w której musisz wkraść się do pobliskiego domu i dowiedzieć się, jakie okropne tajemnice ukrywa w piwnicy Twój sąsiad. Grasz przeciwko zaawansowanej sztucznej inteligencji, która uczy się Twoich zachowań.