Hellpoint: Blue Sun
Dodatek DLC Hellpoint: Blue Sun przedstawia całą historię Irid Novo tym, którzy zdołają ją pojąć. Asmodeus, specjalista od umów, interesuje się tylko najbardziej wprawnymi Spawn!
– Wkrocz do równoległego wymiaru Blue Sun i poznaj kolejną kartę w historii, która ujawnia rzeczywistą przyczynę kataklizmu znanego jako Merge.
– Różne usprawnienia podnoszące jakość rozgrywki opracowane z udziałem społeczności graczy Hellpoint, takie jak możliwość modyfikacji statystyk i zarządzania ekwipunkiem.
Aby zaprosić Cię na jeszcze jedną przygodę w Irid Novo, zespół Cradle Games włożył całe serce w pracę nad dodatkiem.