Hellpoint Ultimate Edition
Hellpoint Ultimate Edition, tam oyunun ve Blue Sun DLC paketinin bulunduğu içeriği ile, idrak edebileceklere Irid Novo hikâyesinin tüm detaylarını keşfetme imkânı sunuyor. Eksiksiz Hellpoint deneyimi için bu sürümü al!
Hellpoint Ultimate Edition, tam oyunu ve Blue Sun DLC paketini içeriyor. Eksiksiz Hellpoint deneyimi için bu sürümü al!