Hellpoint
Hellpoint is an Action RPG soaked in the intoxicating dark sci-fi horror atmosphere. Explore Irid Novo, a derelict space station, unravel its secrets and twisted history. Battle gut-wrenching creatures and almighty Cosmic Gods.
Hellpoint is a dark and challenging action RPG set in a heavily atmospheric sci-fi universe where the line between science and occult is blurred.
Once a glorious pinnacle of human achievement, the Irid Novo station is now devastated, completely overrun by evil interdimensional entities and dominated by the will of malevolent Cosmic Gods.
You have been created by the Author, organically printed on Irid Novo and sent on a mission to find out the unholy series of events that led to the catastrophic incident known as the Merge.