Hellpoint
Hellpoint to gra RPG akcji przesiąknięta odurzającą, mroczną atmosferą horroru science fiction. Eksploruj opuszczoną stację kosmiczną Irid Novo, by odkryć jej tajemnice i pokrętną historię. Stań do walki z obrzydliwymi stworami i potężnymi Kosmicznymi Bogami.
Hellpoint to mroczna i pełna wyzwań gra akcji RPG osadzona w niezwykle klimatycznym uniwersum science fiction, w którym zaciera się granica między nauką a okultyzmem.
Stacja Irid Novo, niegdyś chwalebny szczyt ludzkich osiągnięć, jest teraz całkowicie zniszczona, opanowana przez złe istoty z innego wymiaru i zdominowana przez wolę nikczemnych Kosmicznych Bogów.
Zostałeś stworzony przez Autora, organicznie wydrukowany na Irid Novo i wysłany na misję, aby odkryć potworną serię wydarzeń, które doprowadziły do katastrofalnego incydentu znanego jako „Merge”.