HellSlave II: Judgment of the Archon
Guderne venter ikke længere. I dette mørke dungeon-crawler fantasirollespil stiger Archon ned for at afslutte dæmonernes krig en gang for alle. Tag kampen op i HellSlave II, der er mere medrivende, brutal og med flere indstillinger end nogensinde. Regnskabets time starter nu.
Dæmonernes krig gennem tusindvis af år har sønderrevet verden. Seks herskere over dæmoner, fastlåst i en uendelig krig, har medført ødelæggelse af alt. Trætte af det infernalske kaos har guderne sluppet Archons dom løs, en ustoppelig kraft, der er indstillet på at ødelægge alt.
Men før udryddelsen kan starte, får du en sidste chance for redning: Tilintetgør alle dæmonerne, eller dø sammen med resten af verden og skabelsen.
Velkommen til HellSlave II: Archons dom, et mørkt dungenon-crawler rollespil, hvor du er menneskehedens sidste perverterede chance. Som den åndelige efterfølger til det anmelderroste Hellslave har fortsættelsen alt, hvad fansene elskede, realistisk og hård fortælling, håndtegnet kunst i tegneseriestil og taktisk kamp, der hæver barren til helvede.
Start som kriger eller troldmand, og bliv specialist i seks dødbringende klasser fra spøgelsesagtige lejemordere til pestbefængte magikere. Miks og match kræfter i et fleksibelt talenttræ, og ban din vej gennem ild og vildskab.
Planlæg alle træk omhyggeligt med et unikt tidsbaseret kampsystem. Det tager sekunder i realtid at udføre alle færdigheder, og du tvinges til at balancere angreb med overlevelse i alle brutale kampe.
Det originale spil Hellslave var et mørkt INDIE-mesterværk, der oplyste vejen. Den passionerede soloudvikler er tilbage med Archons dom, en fortsættelse baseret på fanfeedback, drevet af ambition og skabt til dem, som higer efter en dybere, mørkere rollespilsoplevelse.
For fans af grusom fantasi, taktisk turbaseret kamp og dungeon-crawlers fulde af fortællinger er HellSlave II din invitation til at trodse guderne, knuse helvede og skrive din legende i blod.