HellSlave II
The Heavens are done waiting. In this dark fantasy dungeon crawler RPG, the Archon descends to end the demon war once and for all. Make your stand in HellSlave II, more immersive, brutal, and customizable than ever. The reckoning begins now.
Thousands of years of demonic warfare have torn the world to shreds. Six demon lords, locked in an endless war, have brought ruin to all. Tired of this infernal chaos, the heavens have unleashed the Archon of Judgment, an unstoppable force set to destroy everything.
But before annihilation can begin, you’re given a final chance at salvation: destroy all the demons yourself or perish with the rest of the world and creation.
Welcome to HellSlave II: Judgment of the Archon, a dark fantasy dungeon crawler RPG where you're humanity's last twisted chance. As the spiritual successor to the critically acclaimed Hellslave, this sequel takes everything fans loved, gritty lore, comic book style hand-drawn art, and tactical combat that raises the bar to hell.
Start as a Warrior or Sorcerer and specialize in six deadly classes from spectral assassins to plague-bearing mages. Mix and match powers in a flexible talent tree and forge your path through fire and fury.
Plan every move carefully with a unique time-based combat system. Each skill takes real-time seconds to execute, forcing you to balance aggression and survival in every brutal fight.
Walk inside the map to travel an immersive overworld/underworld and explore cursed dungeons, ruined villages, and sanctuaries. Every location filled with lore, secrets, and characters clinging to the last threads of hope.
Face hordes of monstrous enemies and hellish bosses. Use active powers and passive talents to unleash devastating combos and ride the edge between light and complete corruption.
The original Hellslave was a dark INDIE gem that lit the way. The passionate solo-dev returns with Judgment of the Archon, a sequel built on fan feedback, powered by ambition, and forged for those who crave a deeper, darker RPG experience.
For fans of grim fantasy, tactical turn-based combat, and narrative-rich dungeon crawlers, HellSlave II is your invitation to defy heaven, crush hell, and carve your legend in blood.