HellSlave II: Judgment of the Archon
Tysiące lat demonicznych wojen rozszarpały świat na strzępy. Sześciu władców demonów, uwięzionych w niekończącej się wojnie, doprowadziło wszystko do ruiny. Znużone piekielnym chaosem niebiosa wypuściły Archonta Osądu, niepowstrzymaną siłę, której celem jest unicestwienie wszystkiego.
Jednak zanim rozpocznie się ostateczna zagłada, otrzymujesz ostatnią szansę na zbawienie: samodzielnie zniszcz wszystkie demony lub zgiń wraz z resztą świata i stworzenia.
Witaj w HellSlave II: Osąd Archonta, mrocznym dungeon crawlerze RPG, w którym jesteś ostatnią, pokrętną nadzieją ludzkości. Duchowy następca uznanego przez krytyków Hellslave oferuje wszystko, co pokochali fani: mroczny folklor, ręcznie rysowaną oprawę w stylu komiksowym i taktyczną walkę, która podnosi poprzeczkę aż do samego piekła.
Planuj każdy ruch z rozwagą dzięki unikalnemu systemowi walki, w którym liczy się prawdziwy czas. Każda umiejętność wymaga kilku sekund na wykonanie, zmuszając Cię do nieustannego balansowania między agresją a przetrwaniem w każdej brutalnej potyczce.
Oryginalny Hellslave to mroczny klejnot sceny INDIE, który rozświetlił drogę innym. Ten pełen pasji twórca solo powraca z Osądem Archonta – sequelem ukształtowanym przez głos fanów, napędzanym ambicją i wykutym z myślą o tych, którzy pragną głębszego, mroczniejszego RPG.
Dla fanów posępnego fantasy, taktycznej walki turowej i narracyjnych dungeon crawlerów, HellSlave II to zaproszenie, by przeciwstawić się niebiosom, zmiażdżyć piekło i wykuć swoją legendę we krwi.