Hellsplit: Workbench
Hellsplit: Arena için tasarlanan Mod SDK'sı Hellsplit: Workbench, oyuncuların deneyimlerini özelleştirmelerine ve kendi eşsiz içeriklerini oluşturmalarına imkan sunarak oyunda devrim yaratmayı amaçlıyor. Unreal Engine 4 üzerine inşa edilen bu SDK ile özel haritalar, silahlar ve oyun modları tasarlamak için gereken tüm araçlar oyuncuların elinde olacak. Kullanımı kolay arayüz, özelleştirilebilir parametreler ve ön tanımlı çok sayıda şablon sayesinde oyuncular kendi seviyelerini, silahlarını ve daha fazlasını kolayca oluşturabilir.