Hero Battle - Fantasy Arena
Karanlık bir fantezi aleminin affetmeyen derinliklerinde, amansız düşmanların saldırısına karşı umutun son kalesi olarak duruyorsunuz. Kahraman Battle Fantasy Arena, sizi her an reflekslerinizin ve stratejik kahramanlığınızın bir testi olduğu heyecan verici bir kalabalık deneyimine dönüşüyor. Düşman dalgalarını savuşturmak, sırlarla dolu bir labirent zindanını keşfetmek ve hayatta kalma şansınızı artırmak için gizli yükseltmeleri ortaya çıkarmak için çeşitli bir rune ve yetenek cephaneliğine hakim olun.
Hero Battle Fantasy Arena'da, gönül rahatlığı için yer yok. Her karar önemlidir, her hareket önemlidir ve her zafer zor kazanılır. Bu tehlikeli yolculuğa çıkın, büyüklüğünüzü ezici oranlara karşı test edin ve karanlık tarafından tüketilen bir alemde bir umut ışığı olarak ortaya çıkın.
Çok yönlü Wizard, ölümcül yıldırım oklarından buz sihri patlamalarına kadar dengeli bir saldırı büyüsü yelpazesini yönetir.
Çevik Archer, hızlı menzilli saldırıları ve zayıflatıcı tuzaklarıyla savaş alanını domine eder, uzman hassasiyetiyle savaşın akışını kontrol altına alır.
Sağlam Warrior, direncin kararlı bir bastionu olarak durur, güçlü bir kılıç ve kararlı bir azimle müttefikleri korumak ve düşmanları yenmek için.
Kurnaz Ninja, gölgelerden saldırır, hızlı hareketlerle ölümcül darbeler yapar ve korku salan yetenekleriyle düşmanlarının kalbine korku salar.
Aç gözlü Viking, doyumsuz bir öfkeyle savaşa koşar, kararlı bir azimle, yıldırım ve buzun gücünü kullanan güçlü bir balta taşıyarak.
Kurnaz Skeleton Hunter, ölümcül menzilli saldırılar, ölümcül tuzaklar ve etkili zehirler kullanır, düşmanlarını yavaşça ama emin adımlarla çökertir.
Kararlı Skeleton Knight, donmuş toprakların bir koruyucusu, kuzeyin soğuk özünü yönlendiren büyülü bir kılıç taşır, düşmanlarını yavaşlatır, dondurur ve nihayetinde alt eder.
Kurnaz Skeleton Sorcerer, güçlü büyülerle soğuğun özünü manipüle eder, uzaktan savaş alanını kontrol eder ve düşmanları uzak tutarken yıkıcı büyülerini serbest bırakır.