HERO: Flood Rescue to realistyczna gra symulacyjna, w której Twoim głównym zadaniem jest wcielenie się w rolę zespołu pierwszego reagowania, aby pomóc lokalnej społeczności i złagodzić skutki powodzi w mieście.
W HERO: Flood Rescue możesz wcielić się w różne klasy specjalistów profesjonalnych służb ratowniczych. Możesz zostać pilotem helikoptera, lekarzem, ratownikiem, wspaniałym komandosem, a nawet psem ratowniczym.
Zostań Pilotem śmigłowca Search & Rescue, korzystaj z koła ratunkowego, liny ratunkowej, kosza ratunkowego i innych narzędzi niezbędnych do ratowania ludzi z trudno dostępnych miejsc.