GE Giga Pack
W skład zestawu „Giga Pack” wchodzi po jednym oficerze każdego typu żołnierza + 2 dodatkowych żołnierzy oficerów piechoty. Każdy oficer pozwala na kontrolowanie i rozmieszczanie zespołów szturmowych w czasie wojny. Każdy żołnierz jest wyposażony w najwyższej klasy sprzęt wraz z modyfikacjami broni oraz posiada dostęp do 15 zmodernizowanych pojazdów — takich jak czołgi, samoloty i pojazdy terenowe.