GE Giga Pack
Giga Pack, her Asker Türünden bir Subay ve 2 İlave Piyade Subay Asker içerir. Her Subay, Taarruz Takımlarını kontrol etmeni ve savaşta konuşlandırmanı sağlar. Her asker beraberinde en yüksek kademeli ekipmanları, silah modifikasyonlarını ve Tanklar, Uçaklar ve Arazi Taşıtları dâhil 15 yükseltilmiş taşıta erişimi getirir.