GE Soldier Pack: Infantry Anti-Tank
Bu Soldier Pack bir Anti-Tank Soldier Specialist (Uzman Tanksavar Askeri) içerir. Bu asker mayınlar ve roketatarlar gibi tanksavar teçhizatları taşır ve tüm tankçılara korku salar.
G43, hızlı ve kolay şarjör dolumu için 10 mermili şarjöre sahip, yüksek kalibreli yarı otomatik bir tüfektir.
Granatbüchse-39, silahın ağır tanklara bile vurmasını sağlamak için Panzerbüchse-39'dan dönüştürülmüş bir bomba atar tüfeğidir. Namludan doldurulmuş bir anti-tank bombası fırlatmak için tahta mermili 7.92x94mm'lik bir fişek kullanıyor.
C96 dünyanın ilk etkili yarı otomatik tabancasıdır. Temiz tutulduğunda ve iyi yağlandığında, çok iyi bir menzile sahip etkili bir tabancadır.
Tellermine, bir araç kendisinin üzerinden geçtiğinde ve mayına basınç uyguladığında patlayan, genellikle bu sırada aracı yok eden büyük bir ağır Tanksavar mayınıdır.
R75, birliklerin hızlı taşınması veya keşif için kullanılan bir ordu motosikletidir. Motosiklet, sürpriz bir saldırı veya keşif için bir veya iki askeri düşman pozisyonlarının arkasına taşımakta kullanılabilir.