GE Soldier Pack: Infantry Assault
Ten pakiet żołnierza zawiera wyspecjalizowanego żołnierza — „Szturmowca” — najlepszego z najlepszych w prowadzeniu natarć niezależnie od okoliczności na polu bitwy. Prowadzenie szturmu może być niebezpieczne i zawsze warto mieć kilka potencjalnych sposobów...
StG44 to fantastyczna broń o zasięg karabinu, sile ognia pistoletu maszynowego i ilości zadawanych obrażeń znajdującej się gdzieś pośrodku. Gdybyśmy mieli wystarczająco wiele takich broni, świat należałby do nas! Magazynek z 30 pociskami, świetne prowadzenie i rażenie obalające, sprawiają, że jest niezwykle przyjemna w użyciu.
C96 jest pierwszym na świecie skutecznym półautomatycznym pistoletem ręcznym. Utrzymywany w czystości i dobrze naoliwiony jest skutecznym pistoletem ręcznym o bardzo dobrym zasięgu.
Standardowy niemiecki granat ręczny. Odkręć nakrętkę, wyciągnij włókno szklane i rzucaj. Doświadczeni żołnierze potrafią rzucić na odległość 35–40 metrów.