GE Soldier Pack: Infantry Assault
Bu Soldier Pack Assault Soldier Specialist (Uzman Taarruz Piyadesi) içerir, bu piyade herhangi bir savaş durumunda taarruzu yönetmek için tartışmasız en iyisidir. Taarruz yönetmek zor olabilir ve yandan saldırı rotaları gereklidir. Bu pakette yer alan araçlardan biri...
StG44 bir tüfeğin menziline, bir hafif makineli tüfeğin ateş gücüne ve ikisi arasında bir hasara sahip harika bir silahtır. Bu silahlardan yeterincesine sahip olduğumuzda, dünyayı fethedebiliriz! 30 mermili şarjörü, harika tutuşu ve durdurma gücü ile bu silahı kullanması oldukça keyifli.
C96 dünyanın ilk etkili yarı otomatik tabancasıdır. Temiz tutulduğunda ve iyi yağlandığında, çok iyi bir menzile sahip etkili bir tabancadır.
Standart Alman el bombası. Başlığı döndür, pimi çek ve fırlat. Deneyimli bir asker tarafından 35-40 metre uzaklığa fırlatılabilir.