GE Starter Pack
MP40 (znany też jako „Maschinenpistole 40”) to niemiecki pistolet maszynowy zasilany amunicją kal. 9 mm. Dzięki dość niewielkiemu odrzutowi jest on bardzo skuteczny podczas walki na średnie odległości i w bliskim kontakcie.
Końcówka pocisku jest wykonana z ołowiu, co powoduje, że rozszerza się on w momencie kontaktu z miękką tkanką. Celność pocisku zostaje zmniejszona.
Standardowy niemiecki granat ręczny. Odkręć nakrętkę, wyciągnij włókno szklane i rzucaj. Doświadczeni żołnierze potrafią rzucić na odległość 35–40 metrów.