Alman Başlangıç Paketi
MP40 (veya diğer adıyla Maschinenpistole 40), Alman ordusu tarafından kullanılan tam otomatik bir hafif makineli silahtır. Geri tepmenin kontrol edilebilirliğini sağlayan 9 mm'lik bir mermi ateşler ve yakın ve orta menzillerde son derece etkili bir silahtır.
Merminin ucu, yumuşak doku ile temasta genişlemesine olanak tanıyan kurşundan yapılmıştır. Bu, merminin isabet hassasiyetini düşürür.
Standart Alman el bombası. Başlığı döndür, pimi çek ve fırlat. Deneyimli bir asker tarafından 35-40 metre uzaklığa fırlatılabilir.