SU Soldier Pack: Infantry Anti-Tank
Bu Soldier Pack bir Anti-Tank Soldier Specialist (Uzman Tanksavar Askeri) içerir. Bu asker mayınlar ve roketatarlar gibi tanksavar teçhizatları taşır ve tüm tankçılara korku salar.
SVT-40, bir Sovyet yarı otomatik tüfeğidir. Eski SVT-38'e göre büyük bir gelişmedir. Çoğu sovyet tüfek ve makineli tüfekte bulunan can alıcı 7.62x54mmR mühimmatı ateşler.
Ampulomet, piyadelere tanklarla savaşacak bir silah vermek için 1941'de tasarlanan 125 mm'lik bir bomba atıcıdır. 90 mm zırha kolayca nüfuz edebilen bir FBM-125 tanksavar bombası fırlatmak için özel bir 12 kalibre av tüfeği fişeği kullanır.
TT-33, yarı otomatik bir sovyet tabancasıdır. Çoğu Rus tasarımında olduğu gibi, üretimi basittir ve kullanımı ve bakımı kolaydır. İyi deliş gücü ve etkili menzili ile kayda değer bir silahtır.
TM-35, kare metal kasalı bir Sovyet tanksavar mayınıdır. Bir araç üzerinden geçip yeterli basınç uyguladığında, birkaç 200 gramlık TNT bloğunun ana yükü genellikle aracı yok eder.
RPG-43, Sovyet el tipi bir tanksavar bombasıdır. Panzerfaust'a benzer şekilde çok etkili bir şekillendirilmiş Yüksek Patlayıcılı Tanksavar Mermisi başlığı kullanır. 75 mm'ye kadar çelik zırha nüfuz edebilir ve düşman tank mürettebatı için çok tehlikeli hale gelir.
GAZ-67, Sovyet ordusu tarafından kullanılan genel amaçlı dört çekişli bir araçtır. Ana tasarımı American Willys "JEEP" aracından kopyalanmıştır. Acil asker taşıma görevini üstlenir.