SU Soldier Pack: Infantry Assault
Bu Soldier Pack Assault Soldier Specialist (Uzman Taarruz Piyadesi) içerir, bu piyade herhangi bir savaş durumunda taarruzu yönetmek için tartışmasız en iyisidir. Taarruz yönetmek zor olabilir ve yandan saldırı rotaları gereklidir. Bu pakette yer alan araçlardan biri, mobil konuşlandırma aracıdır.
AVS-36, hem yarı otomatik hem de tam otomatik ateşleme moduna sahip bir Sovyet savaş tüfeğidir. Karmaşık bir tasarım nedeniyle az sayıda üretilmiş olmasına rağmen savaş alanında ölümcül bir silahtır.
TT-33, yarı otomatik bir sovyet tabancasıdır. Çoğu Rus tasarımında olduğu gibi, üretimi basittir ve kullanımı ve bakımı kolaydır. İyi deliş gücü ve etkili menzili ile kayda değer bir silahtır.
NR-40 Sovyet savaş bıçağıdır. Bıçağın ağzı genellikle kişinin kendisine doğru tutulduğundan, ağza doğru kıvrılan ters bir koruması vardır. Bir düşmana arkadan yaklaşmak istediğinde bu özelliği çok kullanışlıdır.
Parça tesirli boru tipi standart Sovyet el bombası. Kullanımı çok kolaydır. RGD-33, hem fırlatma biçimi hem de hasar açısından Alman boru tipi el bombaları ve Amerikan Mk. II arası bir bombadır.
GAZ-67, Sovyet ordusu tarafından kullanılan genel amaçlı dört çekişli bir araçtır. Ana tasarımı American Willys "JEEP" aracından kopyalanmıştır. Acil asker taşıma görevini üstlenir.