Sovyetler Başlangıç Paketi
PPSh-41, Sovyet hafif makineli silahıdır. Standart 7,62x25 mm'lik Tokarev tabanca mühimmatı kullanır. Yüksek atış hızı ve büyük bir şarjörün birlikteliği sayesinde etkileyici bir ateşleme gücüne sahiptir ancak kontrol edilebilmesi için çok deneyimli bir asker tarafından kullanılması gerekir.
Merminin ucu, yumuşak doku ile temasta genişlemesine olanak tanıyan kurşundan yapılmıştır. Bu, merminin isabet hassasiyetini düşürür.
Parça tesirli boru tipi standart Sovyet el bombası. Kullanımı çok kolaydır. RGD-33, hem fırlatma biçimi hem de hasar açısından Alman boru tipi el bombaları ve Amerikan Mk. II arası bir bombadır.
NR-40 Sovyet savaş bıçağıdır. Bıçağın ağzı genellikle kişinin kendisine doğru tutulduğundan, ağza doğru kıvrılan ters bir koruması vardır. Bir düşmana arkadan yaklaşmak istediğinde bu özelliği çok kullanışlıdır.