US Elite Fireteam Bundle
En gelişmiş İkinci Dünya Savaşı Deneyimini en üst sınıf askerler ile deneyimle. Her biri savaş alanındaki her türlü zor duruma karşı hazır çeşitli silahlar ve roketatarlar ile donatılmış üç adet en üst sınıf Infantry Soldier (Piyade Askeri) koleksiyonuyla hemen aksiyona dal.