US Soldier Pack: Infantry Anti-Tank
This Soldier Pack includes an Anti-Tank Soldier Specialist. This soldier carries anti-tank gears such as mines and launchers which are sure to induce fear in all tankers.
The standard weapon of the US Army. A hard-hitting effective semi-automatic rifle, that uses an 8 round ‘en-bloc’ clip.
The M9A1 is an improvement over the M1A1 bazooka. The new adjustable sights increase the accuracy and effective range of the launcher and the new M6A3 rockets have better flight stability and improved armor penetration.
The M1A1 is a circular steel cased U.S. anti-tank mines recognizable by its distinctive cross shaped pressure spider.
Commonly known as the 'sticky bomb' is a British anti-tank grenade used by the American forces.Throw it and it sticks to things, then it explodes. Often destroying the thing it is stuck to.
This small four-wheel drive utility vehicle is used for transportation for all infantry. It is armed with the M1919 light machinegun for defense against infantry. The vehicle is fast and reliable even in rough terrain.