US Soldier Pack: Infantry Anti-Tank
Bu Soldier Pack bir Anti-Tank Soldier Specialist (Uzman Tanksavar Askeri) içerir. Bu asker mayınlar ve roketatarlar gibi tanksavar teçhizatları taşır ve tüm tankçılara korku salar.
M9A1, M1A1 bazukasının geliştirilmiş versiyonudur. Yeni ayarlanabilir nişangâhlar fırlatıcının doğruluğunu ve etkili menzilini artırır ve yeni M6A3 roketleri daha iyi uçuş stabilitesine ve geliştirilmiş zırh delme gücüne sahiptir.
M1A1, ayırt edici çapraz şekilli basınç örümceği ile tanınan, dairesel çelik kasalı ABD tanksavar mayınıdır.
Yaygın olarak 'yapışkan bomba' olarak bilinen, Amerikan kuvvetleri tarafından kullanılan bir İngiliz tanksavar bombasıdır. Fırlatıldığında yapışır ve sonrasında patlar. Genellikle yapıştığı şeyleri yok eder.
Bu küçük dört çekişli ticari araç, tüm piyadelerin taşınması için kullanılıyor. Piyadelere karşı savunma için tek bir M1919 hafif makineli tüfek ile donatılmıştır. Araç, engebeli arazide bile hızlı ve güvenilirdir.