US Soldier Pack: Infantry Assault
Pistolet 1911 jest sprawdzonym, skutecznym i niezwykle potężnym pistoletem ręcznym. Z 8 pociskami w magazynku, nieruchomym celownikiem i solidną konstrukcją, to właściwie narzędzie, które pomoże Ci wyjść z każdej trudnej sytuacji.
Amerykański nóż bojowy. Niezawodne narzędzie w arsenale każdego amerykańskiego żołnierza. Broń cicha i zabójczo skuteczna, wymagająca jednak podejścia do przeciwnika na bliską odległość.
Mk2 (znany też jako „ananas”) to odłamkowy granat ręczny produkcji amerykańskiej. Doświadczony żołnierz może go rzucić na odległość ok. 30 metrów.
Ta nazywana przez żołnierzy „dwójką i pół” lub „Jimmym” ciężarówka jest podstawowym pojazdem amerykańskiej armii. Samochód jest używany do szybkiego rozmieszczenia oddziałów w dowolnym miejscu na polu walki. Ponieważ nie jest opancerzona, nie powinna być zabierana zbyt blisko wroga.
Ten mały pojazd użytkowy z napędem na cztery koła jest używany do transportowania wszystkich rodzajów piechoty. Uzbrojony w lekki karabin maszynowy M1919 dla obrony przed piechotą. Samochód jest szybki i niezawodny nawet w trudnym terenie.