US Soldier Pack: Infantry Assault
Bu Soldier Pack Assault Soldier Specialist (Uzman Taarruz Piyadesi) içerir, bu piyade herhangi bir savaş durumunda taarruzu yönetmek için tartışmasız en iyisidir. Taarruz yönetmek zor olabilir ve yandan saldırı rotaları gereklidir. Bu pakette yer alan araçlardan biri...
M1/M2 Carbine, piyadelere verilen hafif, kullanımı kolay bir karabinadır. Hem tam otomatik hem de yarı otomatik ateşleme modunu etkinleştiren "seçili ateş" ile M1'den M2'ye dönüştürülmüştür.
Amerikan askerinin sadık dostu. Bir şeyleri açmak ve düşmanları delmek için idealdir. Sessiz ve ölümcüldür fakat kullanabilmek için düşmana iyice yakınlaşman gerekir.
Mk 2 el bombası (ananas bombası olarak da bilinir), Amerikan silahlı kuvvetleri için geliştirilmiş parça tesirli bir el bombasıdır. Deneyimli bir asker tarafından 30-35 yardaya kadar fırlatılabilir.
Askerlerin adlandırdığı gibi "Deuce and a Half" veya "Jimmy" bu kamyon ABD Ordusunun bel kemiğini oluşturmaktadır. Bu araç, birlikleri savaş alanının herhangi bir yerine hızlı bir şekilde yerleştirmek için kullanılır. Korumasız olduğu için düşmana çok yaklaştırılmamalıdır.
Bu küçük dört çekişli ticari araç, tüm piyadelerin taşınması için kullanılıyor. Piyadelere karşı savunma için tek bir M1919 hafif makineli tüfek ile donatılmıştır. Araç, engebeli arazide bile hızlı ve güvenilirdir.