US Mega Pack
W skład zestawu „Mega Pack” wchodzi po jednym z każdego typu żołnierza + 1 dodatkowy żołnierz piechoty. Każdy żołnierz jest wyposażony w wysokiej klasy sprzęt wraz z wieloma modyfikacjami oraz w 13 zmodernizowanych pojazdów — takich jak czołgi, samoloty i pojazdy terenowe.