US Mega Pack
Mega Pack, her Asker türünden birer tane ve 1 İlave Piyade Asker içerir. Her asker beraberinde yüksek kademeli ekipmanları, birçok modifikasyonu ve Tanklar, Uçaklar ve Arazi Taşıtları dâhil 13 yükseltilmiş taşıta erişimi getirir.