Heroes Of Loot: Gauntlet Of Power
As you hold the mythical Gauntlet of Power you gain the ability to mount weapons in eight directions to protect and mow down the many dangers lurking in the dungeons. Max up your weapons, mount modifiers, combine weapons to create new weapons, or create weapon-unions for even more exotic powers as you explore the weapon tree!
All wrapped up in a fast paced, randomly generated action RPG shooter with dungeon crawling and Rogue-like elements.
You are a weathered adventurer descending the Heroes of Loot Dungeons, be it Elf, Wizard, Warrior or Valkyrie, you are on a mission to sort out this dungeon and it's creepy crawly horde of monsters. Collecting loot to power up your new found Gauntlet.
An average game run is about 20-25 minutes, a full dungeon run + final boss defeat will take up about 60 minutes. Each game is different and unique, so make sure to keep trying!
Try different weapon-mounting configurations to unlock combo weapons, union weapons and see if you can find the perfect balance on your Gauntlet of Power!