In this fast-paced rhythm runner, every action has an explosive reaction and no amount of mayhem is too much. Take on the role of Hexplosives expert Ziggs as you rampage through the neighborhoods of Piltover!
Bomb to the beat as you bounce over obstacles, evade enemies and light up the city with musical madness.
Like to improvise? Take advantage of off-prompt opportunities to compose your own chaos with the Freestyle Mayhem System. Extra boom, extra points!
Dash through Piltover, a city powered by magic and science—and set it all ablaze! Watch your rhythmic mastery set off blasts and booms to create an unforgettable show.