W tej dynamicznej i pełnej rytmu bieganej platformówce każda akcja skutkuje wybuchową reakcją, a chaosu nigdy nie jest za wiele. Wciel się w rolę hexplozywnego eksperta Ziggsa, siejąc zniszczenie jak Piltover długie i szerokie!
Bombarduj do taktu, skacząc po przeszkodach, unikając wrogów i strącając miasto w otchłań muzycznego szaleństwa.
Lubisz improwizować? Popuść wodze fantazji i skomponuj własny spontaniczny chaos, korzystając z systemu Niepohamowanego Zamętu. Im więcej wybuchów, tym więcej punktów!
Gazuj przez Piltover, miasto napędzane magią i nauką, i spraw, by stanęło w płomieniach! Doświadcz niezapomnianego widowiska wybuchów i salw, za którym stoi twoje doskonałe wyczucie rytmu.