Bu tempolu ritim ve koşu oyununda her etki eşit ve patlayıcı bir tepki alıyor ve çıkan patırtı dinmek bilmiyor. Yordle sihirmayın uzmanı Ziggs rolünü üstlendiğin bu oyunda Piltover mahallelerinin altını üstüne getir.
Engellerin üzerinden atlarken, düşmanlardan kaçınırken ve şehri müzikli kargaşaya boğarken bombalarını ritme göre at.
Gücünü büyü ve bilimden alan Piltover şehrinin sokaklarında koştur... ve geçtiğin her yeri tutuştur! Ritim ustalığının ortaya çıkardığı patlamalar ve gümlemelerle unutulmaz bir gösteri seyret.