Hi-Fi RUSH: Bossplay Costume Pack
Switch up your style for your next playthrough or show off the new threads in Photo Mode – being bad never looked so good!
Note: The Bossplay Costume Pack is available subject to purchase and contains content not included in the base game or the Hi-Fi RUSH Deluxe Edition. Hi-Fi RUSH base game is required to access the Bossplay Costume Pack.