Hi-Fi RUSH Deluxe Edition Upgrade Pack
Get yourself some bonus swag with the Hi-Fi RUSH Deluxe Upgrade Pack! Mix up your look with some special cosmetics, plus Gears for a head start on unlocking skills & upgrades.
20,000 Gears for unlocking combat skills and other upgrades. (Note: Gears are obtained through combat and exploration in-game and not available as a purchasable virtual currency.)
Note: Gears are immediately available after purchase. Players get access to the other items after beating the opening stage and can change their outfits in the Hideout.