Hi-Fi RUSH Deluxe Edition Yükseltme Paketi
Hi-Fi RUSH Deluxe Yükseltme Paketi ile bonus güzellikleri kap! Özel kozmetiklerle kombinler yap ve Gear'larla yetenek ve güçlendirmeleri açmaya bir adım önde başla.
Dövüş yetenekleri ve diğer güçlendirmeleri açmak için kullanılan 20.000 Gear. (Not: Gear, oyun içinde dövüşerek ve keşif yaparak kazanılır, sanal para birimi olarak satın alınamaz.)
Not: Gear'lar satın alımın hemen ardından kullanılabilir. Oyuncular açılış sahnesinin hakkını verdikten sonra diğer tüm öğelere erişebilir ve Sığınak'ta (Hideout) kostümlerini değiştirebilir.