Hi-Fi RUSH Deluxe Edition
AMP UP WITH THE Hi-Fi RUSH DELUXE EDITION. Get yourself some bonus swag with the Hi-Fi RUSH Deluxe Edition, including the full game, extra cosmetics, and Gears to help you grab that next upgrade or skill you've been eyeing.
Note: Gears are immediately available after purchase. Players get access to the other items after beating the opening stage and can change their outfits in the Hideout.