Hi-Fi RUSH – oryginalna ścieżka dźwiękowa
Chwyć za igłę i poczuj się jak na scenie dzięki oryginalnej ścieżce dźwiękowej Hi-Fi RUSH! Znajdziesz tu ponad trzy godziny oryginalnej muzyki autorstwa The Glass Pyramids, Shuichiego Koboriego, Masatoshiego Yanagiego i innych!